Heeft u een klacht ?

Istanbulhair staat voor kwaliteit en service.

Wij vinden het belangrijk als u een klacht heeft over de service zoals u die ervaren heeft. Dit gebeurd vanaf uw eerste contact tot uw eindresultaat. Ondanks alle aandacht en inzet kan het wellicht voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. U kunt een klacht schriftelijk of digitaal indienen. In de meeste gevallen zal een gesprek tussen u en de arts genoeg zijn. Als u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij dan kunt uw klacht indienen bij de geschillencommissie waar onze kliniek bij deze branche vereniging conform de wet WKkgz aangesloten is.

Werkwijze

U kunt een email naar onze klachtenfunctionaris van Istanbulhair sturen:
klachten@istanbulhair.nl

Ons klachtenfunctionaris zal uw klacht in behandeling nemen en proberen naar ieders tevredenheid uw klacht op te lossen. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden.

Istanbulhair is aangesloten bij de Geschillencommissie. Meer informatie zie www.degeschillencommissie.nl